BUZZISCREEN

BUZZI SCREEN SKILLEVEGGER MILJØBILDE

Den sammenleggbar skjerm har kommet tilbake på moten med et smell! Den BuzziScreen er en moderne vri på den fleksible romdeler med alle slags fordeler. For eksempel kan den forlenges uendelig: den hendige resirkulert glidelås system gjør det enkelt for deg å legge til paneler. Akkurat som med de andre BuzziSpace produkter, kan du feste gjenstander, bilder eller bokstaver på skjermen til din hjertens lyst, og selvfølgelig det fungerer som lydisolasjon i tillegg. dele opp kontoret eller rom slik du vil, hele tiden, overalt!

buzziscreen skjermvegg 2 Buzziscreen skjermvegger 1

Miljøskilleveggen

BuzziSpaces produkter har blitt utviklet for morgendagens kontor. De er preget av sin funksjonalitet, brukervennlighet og fleksibilitet – og fordi de er så allsidig. Et produkt av BuzziSpace brukes på flere måter i et rom, det har gode akustiske egenskaper og en unik design. BuzziSpaces motto, “A World of Silence”, sier alt!

miljødesign basert på resirkulert materiale

Men miljøtilpasningen av produkter er også viktig. BuzziSpace team som arbeider på en livssyklusfilosofi hvor nøye utvalg av miljøvennlige materialer og miljøvennlige produksjonsmetoder, samt energisparing og gjenvinning, er grunnleggende designprosessen. “BuzziFelt” som er et nyskapende materiale utviklet av BuzziSpace er et eksempel på dette. Den filtlignende materiale som er laget av 100 prosent resirkulert PET(gamle plastflasker osv). Et annet eksempel er “BuzziFabric”, som er et stoff av gjenvunnet ull. Med sine lydabsorberende og grønne produkter skaper BuzziSpace små oaser av fred og ro – på kontoret og i samvittigheten.

INTERVJU MED SAS Adriaenssens, HOMEDESIGNER BUZZISPACE 
“Designers bestemme sløsing med fremtiden”

To år etter å ha vunnet OVAM økodesign Award PRO 2009, Buzzispace landet Henry van de Velde Award for mest innovative selskap. Sas Adriaenssens er den kreative hjernen bak den nyskapende akustisk design for hjemme og på jobb. “Designere har stort ansvar i å bevare planeten vår.”

Hva er viktigheten av å vinne OVAM økodesign Award Pro for Buzzispace?
“For oss OVAM økodesign Award Pro var, uten tvil, den velkjente push i riktig retning. Flere og flere selskaper skulle hoppe på økodesign lasset på den tiden. Dette ble ikke alltid inspirert av en omsorg for miljøet, men altfor ofte fra et markedsføringssynspunkt. Andre ofte sett på oss nedlatende når vi profilert oss som en miljøvennlig bedrift. Vi måtte stadig konkurrere mot den rådende ideen om at økologiske gründere var ute etter raske penger. Mens for oss har dette alltid vært en integrert del av vår bedriftsfilosofi. Når OVAM ga oss økodesign Award Pro, var at skepsis borte for godt, og vi ble til og med akseptert av de største kynikerne. “

Hvordan har du vokst som et selskap siden da?
“Mens Buzzispace allerede hatt suksess i nabolandene før 2009, var Belgia fortsatt noe etter. Belgierne foretrekker å vente og se før du investerer i nye produkter og tjenester. Den økodesign Award PRO og den påfølgende presse interesse lansert en rekke verdifulle prosjekter i Belgia. Det var også mer interesse fra Australia og Japan. Tidligere i år åpnet vi vår første showroom i London, og vi jobber med et showroom i Amerika. “

Hvilken plass har økodesign har i dag i din business management?
“Økologi er ikke bare viktig i designfasen, men i alle segmenter av vårt selskap. Logistisk vi sørge for at alle produktene har flatskjerm emballasje, har vi ikke transportere luft. Vi er hele tiden vurderer om det er økologisk forsvarlig å utføre visse prosjekter i andre land, og vi ser hva som kan gjøres på stedet så mye som mulig. Med hvert trinn gjør vi som selskap, og med hvert eneste produkt vi produserer, vi sikre bærebjelkene i vår bedriftsfilosofi er oppfylt:. Økologi, akustikk og fleksibilitet “

Det blir vanskeligere å opprettholde disse prinsippene mer Buzzispace vokser?
“Problemet ligger ikke så mye i å gjøre forretninger i tråd med våre originale ideer, men mer i den praktiske gjennomføringen. Vi var en av de første selskapene til å arbeide med PET fiber, i dag kinesiske gründere kjøper opp store mengder av dette avfallet. Derfor er det viktig å holde nyskapende og leter etter alternativer. Vi vurderer nå mais som en øko-løsning for produksjon av våre produkter. “

Hvilket ansvar har designere har i økologiske betingelser?
“Designers avgjøre hva avfallet i fremtiden vil være. Alt vi komme opp med og produksjon har konsekvenser for fremtiden. Det er derfor produktdesign må være så bærekraftig som mulig å sørge for at produktene skal vare så lenge som mulig. Enda bedre er å sørge i designfasen at produktet kan resirkuleres ved slutten av sin livssyklus. På denne måten avfallet blir en verdifull råvare. Felt kan resirkuleres 4 til 5 ganger for å være et av våre produkter, og selv da den kan brukes som akustisk materiale i biler. Jeg tror designere nesten ha en plikt til å gå så langt i dette som mulig for å ivareta planeten vår for våre barn og generasjonene som følger. Brukere og bedrifter også spille en viktig rolle. I begynnelsen kan de må betale litt mer for å støtte en ny, innovativ teknikk. Men jeg anser det som en logisk bidrag til vår planets fremtid. “

HISTORIE
Den Belgia-baserte selskapet BuzziSpace ble opprettet i 2007 i Antwerpen som en kreativ datterselskap av Tecnospace.com, som hadde spesialisert seg på produksjon av elegant designet Cubical vegger til kontorer. BuzziSpace tilbyr innovative akustiske løsninger for hjemmet og arbeidsplassen.

PROFIL
BuzziSpace produkter er utviklet for boliger og arbeidsplasser i morgen, og de ​​skiller seg ut på grunn av deres funksjonalitet, letthet og fleksibilitet. Det aspektet av multi-funksjonalisme er alltid hovedinteressen av design. Hensikten er å presentere produkter som kan benyttes på ulike måter, og i alle rom er effektive akustisk og unike. Foruten viktigheten av mottoet> A World of Silence <, en hyggelig utseende og miljøvennlighet også spille en stor rolle.

HØYDEPUNKTER
Acoustics, økologi, og fleksibilitet: disse kvalitetene skille produkter ved BuzziSpace. Teamet følger filosofien> vugge til vugge <, som står for resirkulering og miljøvennlig behandling av materialer og bevisst bruk av råvarer og energi. Resultatet er materialer som> BuzziFelt <, en slags følte laget av 100 prosent resirkulert PET avfall eller> BuzziFabric <, et stoff laget av resirkulert ull. Stil har blitt et viktig produkt i vår hektiske verden. Enten i store kontorer eller loft, bor og arbeider i fellesområder er å foretrekke. Steder hvor man kan bruke telefonen eller arbeide i privat har blitt sjeldne. BuzziSpace skaper små oaser av fred og ro med sine akustisk effektive produkter. Siden den måten at folk lever endringene like mye som selve livet, produkter fra BuzziSpace er i stand til å bli brukt på ulike måter i alle rom, og de ​​kan justeres uten problem å dekke behovene til brukerne hjemme og på kontoret.

AKUSTISK EFFEKTIVITET
Jakten på attraktive, kreative produkter går hånd-for-hånd med vår bekymring for akustiske krav. I dagens arbeidsplasser og møteplasser, er det viktig for alle å oppleve lyden av sine omgivelser positivt. Dette er grunnen til at BuzziSpace produkter inkluderer en indikasjon på deres etterklangstid for å gi deg en idé om hvor godt de absorberer lyd. Du kan se fra diagrammer  hvordan BuzziFelt stoffet utfører i en alfa-Sabine test, og hvordan to produkter laget av samme materiale, BuzziScreen og BuzziZone, utføre i en alfa Object test. Med hensyn til lydtrykknivå, fokuserer vi på frekvenser mellom 250 Hz og 2000 Hz, det vanlige utvalget av menneskelig tale. De fleste mennesker kan høre frekvenser fra 20 Hz til 20 000 Hz, med andre ord ‘nesten lydløst “til” veldig høyt “, og for BuzziSpace produkter vi sikte på å ha optimal lydabsorpsjon i talen rekkevidde.De produktene vi har testet lykkes med dette.

MILJØPOLITIKK
BuzziSpace utvikler, produserer og selger produkter for miljø tekniske anvendelser. Dette gjør det naturlig for oss å sørge for at våre egne miljøstandarder er alltid høy. BuzziSpace opprettholder miljø arbeidsmetoder på tvers av hele organisasjonen. Kriteriene for den internasjonale miljøstandarden er et minimumskrav i vårt arbeid. Vi systematisk evaluere vårt miljøengasjement å tilsvare kundens behov og myndighetenes krav. alle våre ansatte gjelder vår miljø metoden til sine rutiner og instrukser, og de ​​oppfordres til å ta personlig ansvar ved å ta den nødvendige opplæring.
BuzziSpace tilstreber å bruke produksjonsutstyr, energiformer og distribusjonsmetoder som setter minst mulig belastning på miljø.
økonom og gjenvinning råvarer er en prosess under konstant tilsyn og forbedring. produkter som ikke kan resirkuleres i vår egen eller våre partneres produksjonsprosesser blir resirkulert for å gi energi.For å stabilisere og begrense effekten av utilsiktet dumping så mye som mulig, har vi utarbeidet beredskapsplaner i samarbeid med myndighetene. BuzziSpace produkter, emballasje og råvarer vurderes løpende for å redusere sin negative påvirkning på helse og miljø. BuzziSpace samarbeider med sine leverandører og andre samarbeidspartnere om miljøspørsmål og forventer disse partnerne å respektere miljøet og betale mer oppmerksomhet til miljøspørsmål.

 

    Send meg mer informasjon om dette produktet

    Ditt navn (obligatorisk)

    E-post (obligatorisk)

    Telefonnummer (obligatorisk)

    Melding - Hva ønsker du vite mer om? / Har du et spørsmål?